Inlägg 782

Som ni märker är jag inte direkt aktiv på bloggen just nu, jag har MASSOR att skriva o berätta men jag gör inte det, inte här. Jag hade en sjukt underbar fantastisk helg, fredag ute här i stan med bror o kompis, lördag fest i trollhättan, puben o efterfest med syrran. Mycket har hänt men jag ångrar NADA o jag älskar att ha fantastiska människor runt mej.

Fredag har jag lite inflyttkalas, det ska bli supernice =)

Torsdag hoppas jag mormor kan sitta barnvakt så jag kan ta med mamma till Mortens på en öl för Mäbe spelar aukustiskt, o det mina vänner är GULD.

Ska kasta på en film en stund under filten i soffan o kika innan pojkarna kommer från nya skolan o jag ska ta bussen o hämta Midas.

Peace out fuckers♥

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0