Inlägg 783



you captivate me

Tyck Till.
Postat av: Jennie

du har snygga ögonbryn.



jag brukar läsa en blogg, en tjej här i gävle som skriver.. eller vad man ska kalla det. jag är elak och läser den för att den är så dålig. och hon har de mest konstiga ögonbryn jag nånsin sett. de går alldeles för långt in mot näsan liksom och är som knivskarpt rakt avskurna där. ser helt galet ut.



flåt, var tvungen att få skriva ur mig detta nånstans :´)

2010-03-23 @ 22:56:17
Postat av: miggs

Jennie: Men faan vad nyfiken jag blev, skicka bloggadressen i en kommentar jag inte godkänner detta MÅSTE jag se, jag är ögonbrynspolis!!!



Haha, tur du fick ur dej detta :-D

2010-03-24 @ 17:34:30

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0