Inlägg 785

Ikväll blir det Mortens o kika på Mäbe som spelar med bara en gitarr o ett piano. Amazing =)

Martina hänger med =)

Tar med kameran såklart.



Storhandlat mat idag med, o fyndat en litet minilinneskåp i schabbychik stil som nu står i mitt vardagsrum,
bilder kommer.
VinatgeMami kommer älska det haha!


Bir nog en öl ikväll, känns som att det behövs =)

VAr längesen jag var spontan, dags att vara det nu. Mami är här så hon passar barnen =)

 

 

It feels fucking nice to be me right now


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



ämen sluta nu blir jag ju nyfiken ;)



Hoppas att du får en kanon kväll :)



Kram

2010-03-26 @ 08:46:12
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0