Inlägg 786

Mitt nya mini linneskåp jag fyndade igår för 40 spänn på Loppis.
Jag är helt förälskad i det, o har blivit Midas nya gömställe =)

Vet bara inte vad jag ska ha i det men lutar åt gardiner...
Fint är det ialf =)

Eller hur, Jessica ;-)



Tyck Till.
Postat av: Clara

hehe! Du kan ju förvara Midas där i när han är olydig. ;) hahah! Han får ju liksom plats där om han kunde gömma sig. haha! Stackarn.

2010-03-26 @ 11:31:30
Postat av: miggs

Määeh Clara haha! Så du säger :-P

2010-03-26 @ 11:56:46
Postat av: vintageRetroPrinsessa



HUR fint som helst :)

Du kan ha tidningar ?

Ljus i ?



Vilket kap :)



sött med rosa saker över :)



ha en kanon helg

2010-03-27 @ 16:49:40
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0