Inlägg 789

Hade en kanonbra kväll i fredags med fina vänner, ni är dom BÄSTA ♥
Fick inflyttprsenter med, en vacker mörkrosa ros av Therese o presentkort på Åhöens för TRE HUNDRA! Av AnnakArin o Ch fick jag en orchidéé o en parfym, av Sandra en egen inflyttblandskiva hon var ute i sista stund, av adam fick jag trevligt sällskap o mycket skratt =)

Sen vart det utgång, en öl på Agassis men fyfan det ångrade jag, ett sånt SKISTÄLLE!
Nepp då skakar jag fan hellre rumpan på Harrys, så det så!

Nu ska jag hoppa in i duschen dra på en mascara på ögat o sen fick jag iväg.

En skön söndag =)

Tack Katten för CLEANparfymen, i LOVE it!!

Blir mer inlägg imorrn när jag inte har bussar att passa.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0