Inlägg 853

Men hej, lördag idag ja.
O eftermiddag har det hunnit att bli tom ^^
Midas vart just upphämtad av farmor o farfar som ska passa honom tills imorgon =)
Ikväll blir det nog lite vin med Alex men tar det väldigt passivt har ingen rajtantajtan lust direkt, och hon sabbade handen igår, så kan det gå när man är en galen göteborgarbrud o nån råkar säga fel sak vid fel tillfälle. Men jag tror att killen i fråga var värd den smockan hon gav!
Så hela hennes underarm sitter i skena och bandage o grejjer gumman lilla :-/

Ajja, nu är det ialf väldigt renstädat o undenplockat o diskat, har tvättat alla barnens täcken o kuddar o bäddat rent i deras sängar ialf så nu doftar allt gott av äppelblom i deras rum =)

Hoppas ni får en fin kväll, nu ska jag ta en kopp kaffe o en cigg ute i solen, bjuder på ett par bilder
ialf, och sen kommer en kvällens Terez upp haha!
Om jag nu hittar nåt snyggt att ta på mej =/

Peace


Midas o hans långa hår, det är lockigt med så man ser inte HUR långt det är :-P

Puss på Bosse, Midas absoluta bästa polare.


Bussfärd till VBG

Okeeej då hade jag jordens största panna haha!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0