Inlägg 860

Igår hade jag trevligt filmsällskap på kvällen o vi såg denhär


Altså jag har SKITSVÅRT för sci-fi filmer, rymdfilmer osv men denhär var den av det vackraste filmer jag har sett. Jag bara satt o stirra sådär fult med öppen mun i nästan 3 timmar och jag hade såna goosebumps så du hade kunnat riva ost på mina armar, jag lovar. Jag är helt förälskad i denna filmen oc ska se den ikväll igen med Alex ♥ Så har ni inte sett den? SE DEN!!!!!

M har ialf vart o hämtat Midas idag, han hade match till sent igår så då kom vi överens om att han hämtar honom idag istället o dom skulle visst ut mot Gustavsberg där hans bandylag hade nån form av spel eller lekar osv, o sen vild fest som M inte ska vara med på, så är det när man är förälder ;-) Midas fick även visat sina finaste 2-års trotssidor som han kör med mej inför sin far så nu fick han se hur härlig Midas verkligen kan vara. Dedär med att vrida sig o kasta sig på golvet o säga NEJ till precis allting.... Underbart ^^

Jo, en annan sak. Dendär tatueringen jag gjorde med Tias i somras ni vet på benet ? Den har jag efter mycket noga övervägande beslutat att låta vara kvar. Jag har funderat o tänkt o känt efter o även om tiden med Tias var kort o väldigt intensiv så var det ändå äkta, han var en man jag hade haft i mitt liv så många år o som jag ända hade känt något för i så många år o den tiden kommer alltid vara en del av mitt liv o även om det gick som det gick kommer ändå den tiden finnas i mitt minne o i min innersta kammare av mitt hjärta. Så tatueringen får vara kvar. Så är det med den saken.
Och medans vi är inne på tatueringar har jag bestämt mig för min nästa, saken är den att det finns bara 
en person med en tatueringsmaskin som jag släpper lös på min hud o jag vet inte hur jävla populärt det hade vart om jag hade stegat in o sagt
-TJENNA, gadda Tessan idag eller ?

Just nu ska jag lägga mej på min vattenbed o läsa min tantsnuskbok, jag vet inte men jag läste harlequin förr o då var det ord som

-Han smekte hennes gräddvita bröst försiktigt o hon kände hans styvnad mot hennes ben
Ni vet lite sådär fint o blygt. Men heey i dessa böcker är man fan inte pryd här är det meningar som

-Hon fattade ett stagigt grepp om hans kukrot och började slicka på ollonet medans han hade två fingrar inne i hennesblöta slida, där hon själv förde in ett finger som hon sedan smakade på o njöt av sina egna safter.
Det är fan tom så att JAG känner mej pryd o blir lite generad över vissa ord i boken haha

Så ni fattar ju själva hur svårt det är att sluta läsa...
JAJA jag är singel o har inte fått ligga på länge, dont judge me!!!


Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa





Hahhahahhahah du e faaan rolig du :)



Kram

2010-05-08 @ 22:31:31
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage:

Haha aa kanske det men vafan man tager vad man haver, eller ?? O i detta fall är det generande tantsnuskböker weeio!!

Kraaam

2010-05-09 @ 00:43:13
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0