Inlägg 862

Jag satt uppe inatt o kolla på Avatar, ensam.
Ett glas vin hade jag i handen med, o jag trivdes.
Fan vad jag trivdes o det känns så jävla bra att trivas i sin egna ensamhet, det är nog en konst.
Men jag är lycklig, o det är det viktigaste för mig, att vara lycklig.
Varför ska man leva två o vara olyckliga? Hur kan man stå ut varje dag med att må skit?
Jag o M var väldigt olyckliga sista tiden, men vi ändrade på det. Nu är vi goda vänner o tycker faktiskt OM varann, som vänner o som medmänniskor. Hade vi inte flyttat isär hade vi förmodligen gått i samma olyckliga spår o gjort allt för att förpesta den andras vardag på ett eller annat sätt.
Nej fyfan, då sitter jag hellre här i min ensamhet med mitt glas vin o min älskade Avatar o en kurrande Bosse bredvid mig o känns lugnet att jag är lycklig o att ingen annan människa tar hela min energi...


Never again.


Ja, det var det jag hade att blogga om nu.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0