Inlägg 856

Jag vet dålig uppdatering men Midas är sjuk osv så det har vart lite dåligt med blogglust.
Imorrn ska jag ialf på Kurs, M vabbar imorrn o tar Midas under tiden jag är borta. Har även ett möte i stan imorrn ^^

Men, det bästa med imorgon är att jag o mina barn får besök av en ung man jag inte sett på ca 8-9 år
Jag blev plastmamma till en 6-åring när jag var 17 år. Det är Linus o Lukas storebror som av olika anledningar inte funnits så mycket i deras liv men nu har jag o han bestämt att det ska det bli ändring på. Nu är han snart vuxen o jag har saknat honom så mycket o det är svårt att föreställa sej att den lille knodden JAG tog hand om, skällde på o köpte lördagsgodis åt är en ung man på typ 180 :-)

Men han är så varmt välkommen i vårt hem,vårt liv o våra hjärtan! ♥

Fina killen, har fått det bästa från både hans far o hans fina mor,
inte alla som har den turen inte  ;-)




Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa



Kikar in för att önska er alla en kanon dag vecka och att lillen frisknar på sig :)



kram

2010-05-05 @ 09:48:00
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: bellabus

Stora killen har han blivit! Och så fin, fast det har han alltid varit! :)

2010-05-06 @ 18:10:18

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0