Inlägg 863

Ja, jag har haft ett par skitbra dagar, imorse ringde Anki o ville hitta på nåt, hon har ju blivit sambo äntligen med sin Niklas (ja, det var JAG som fixade ihop dom, call med Mz PIMP!!)
Sagt o gjort, jag duschade o fejjade o sen kom Anki, Midas sov o pojakrna kom hem.
Vi gick till ICA allihopa plus Doggy som jag passat för Alex sen igår eftermiddags hon skulle till GBG på en jobbintervju (håller tummar o tår) så vi handladee lite fika o sen drog vi oss mot strandpromenaden. Big mistake Big mistake... HUUGE mistake för det blåste orkanvindar o Midas grät o snorade o ville bli buren va mej o inte sitta i vganen som Anki körde, pojkarna tjafsade o Doggy ska stanna var tredje meter o lukta på ALLT, ha ska kissa på ALLA grästuvar som finns osv...
Vi kom ialf ut till Gustavsberg o upp till kelplatsen (ja, en gungställning o en klätterställning..wow, utbrast barnen, eller inte?)
Där gick solen i moln sådär käckt lagom så det bev svinkallt men jövlar vi skulle fika.
Tröck i oss varsin bulle o slurpa i oss festisarna fortare än fan o sen sladdade vi hemåt... PUH
Men ikväll blir det minsann vart bad för oss alla, barnen i ett bad o mamma i badet efter för att få upp värmen igen.

Här är ialf lite pics ur kameran.



Jag kommer skriva ett nytt inlägg snart, det kommer säkert sätta naglar i vissa människors ögon men jag kan fan inte hålla käften längre.........

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0