Inlägg 857

Ja, jag vet min blogg är lite på is nu, men jag vill ialf berätta om igår när Krille var här (Linus o Lukas storebror)

Jag blev helt varm i hjärtat när jag såg honom o fick kramat honom hårt för första ggn på ca 8 år. Vi tog en fika på stan o pratade lite o sen följde han med hem. M som hade haft Midas åkte hem o sen droppade Linus hem efter skolan.
Han hade matteläxa, Krille hjälpte honom med den, jag satt bara o beundrade dom två ihop o hur det lyste om Krille. Sen kom Lukas hem, jag sa till alla tre killarna att gå ner o köpa en dricka till maten o Krille köpte sina småbröder varsin glass. För första ggn i sitt 17 åriga liv fick han tillfälle att köpa sina småbröder något o jag vet att han gillade känslan, sen kom dom hem o vi satt alla o åt middag o pratade lite om ditt o datt.

Jag följde Krille till bussen, han var noga med att säga hur välkomna vi var ut till där han bor för tillfället, jag tror att han verkligen vill visa upp att han med har någon, någon som verkligen vill ha honom i sina liv. Och det är vi, jag o mina barn.
På msn senare samma kväll sa jag till honom en extra ggn att han ska veta o förstå att här kommer han alltid att ha en familj, o i mitt hem finns alltid en plats för honom.
Han vill verkligen att hans o hans bröder får en fin kontakt, o det ska dom få. För nu bestämmer JAG o Krille detta tillsammans. Han är inget barn längre men han är fortfarande någon som behöver en familj o framförallt någon trygg plats att finnas i. Jag hoppas han hittar det här hos mej o pojkarna, att han vet att hit kan han alltid komma o känna sej hemma... Det kommer ta tid, men det får ta den tid det krävs i vilket fall men det har vi pratat om så det vet han, och pojkarna med dom tycker det är skittufft att ha en äldre brorsa med tatuering o 44 i skor ^^

Han fick med sig två foton på pojkarna, dom hade han satt upp på väggen i sitt rum =)
Tack Krille för att dom kom igår, det betyder mycket för oss lika mycket som för dig.
Till sommaren drar vi Liseberg ^^


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0