Inlägg 858

Nu till annat, Midas har blivit bättre. Flytande Ipren funkar inte ett skit på honom jag har ju gett honom de nu 3 dagar han haft feber men det har inte hjälpt ett dugg på min lillefis igår var han så dålig o matt hela dagen. Stackaren :-(
Men, igår eftermiddag fick jag köpt alvedonsuppar o gav honom innan sängdags o sen en i morses o ja, han är inte helt sig själv men febern har gått ner RADIKALT ialf o idag har han vart pigg o glad o han har hjälpt mej att städa o fixa. Fats, ja vi tog oss en lur i nästan två timmar i förmiddags haha ^^ Himla gott att veta att man inte behövde rusa upp o iväg på nåt så vi passade på :-)

Jag har ialf lite goda nyheter o det är att jag ialf till 90% har fått praktikplats o om allt faller på plats kommer jag få tillsividareanställning där i 6 månader efter mina 9 veckor på praktik.
Jag har ingen aning om vad vad jag ska göra, eller joo det vet jag men det kommer ialf bli på Medborgarkontoret här i stan o jag var på typ intervju igår med de två damer jag kommer att jobba med o dom ville ha in lite nytt ungt blod i verksamheten o i det dom gör o dom gillde tydligen mig som tusan enligt min jobbcoach.
Så ja, vi får bara hålla tummarna att det blir så men det tror jag det lät ialf så på han coachen ^^

YAAY !!

Klockan är halv fem, Midas sover ju han var så trött efter att mamma har vart här o busat o grejjat o donat så han får sova en stund till annars har jag väl en nattuggla uppe tills sena natten :-P

Puss på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0