INlägg 865

Nu är det tisdagsmys i casa Berthage, pojakrna sitter o ser en film (alla TRE sitter helt still??)
Midas har badat idag, pojkarn badade igår så det är bara tansborste o i säng för dom om ca en timme.
Midad ska till dagis imorrn han ar LITE hosta på natten ännu men det är inget mot hur det har varit. Ingen feber eller fökylning heller så imorrn får det bli dagis, ialf en stund. Jag ska lämna honom tolv för jag ska på möte på nya praktiken klockan tre så hämtar jag honom efter det =) Himla käckt.

Jag är så sugen på saft att jag dör, söta Alex skulle köpa med sej senare, Fun Light Appear (äpplepäron) är syndigt god med iksllatvatten o isbitar så jag hoppas hon blir klar SNABBT på gymet haha!
Grattis förresten gumman som fick sommarjobb i Norge ^^.

Nu börjar Mids bli liiite seg i ögat så det är dags för välling o snutte o sängen..

Puss på er, allihopa


Han är så underbart trotsig o sur, men han har sina ljusa ;-)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0