Inlägg 871

Sitter i soffan o kurar, Midas ligger här med under tcäket. Min lilleskrutt är fortfraamde dålig, hostan vägrar ge sig så kl 11 har vi läkartid, M kommer o hämtar upp oss. HAn är ju pigg o så men det märks att han är dålig, jag önskar ju han bara la sig o SOV men Midas vill annat men tur är väl att han tar sina breaks i soffan o kollar på Nalle Puh-
Alex passar honom sen när jag ska på Möte o imorrn skulle min syssling Saga komam med hennes nya färska lilla bebis Thirias men eftersom Midas har den hemska hostan vet jag inte om jag vågar släppa en nyfödd innanför dörren =/ Så besöket får nog skjutas upp. Attans!! Jag ville mysa bebis ju!

Om en timme kommer M, kanske dags att börja göra sig klar o få i sej en prickigkörrv macka, jag blir så jävla tvär om jag inte får frukost, kul att det tog nästan 29 år för mej att inse det ^^

Skriver mer sen, när vi vart hos fabror doktorn.


Dagen före Midas kom till världen  ♥

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0