Inlägg 875

Ni är roliga, ja jag har ca 50 UNIKA läsare per dag (tack till alla er, ni är guld värda) men efter mitt bananazinlägg så har jag haft typ 80 unika (!!) läsare i två dagar varför är det så ? Jo, för människor älskar drama =) Men ja, ni typ 30 extra får gärna stanna alltså fast det kanske dröjjer till nästa bananzinlägg det beror HELT på vilket humör fröken Berthage är på.

Anyhoozie, igårkväll runt åttatiden så blev jag helt supertrött, mitt huvud börja värka lite efter väderomslaget (vi har haft REGN sen igår) så halv nio somnade jag, deck.
Och vaknade första ggn sju i morses när Midas vaknade, gjorde välling som en zombie o la han i soffan o mig med, med täcken o kuddar o hela köret. Jag satte på Nalle Puhfilm o sen somnade jag en timme till onär jag vaknade till i PANIKeftersom Midas gärna gör lute bus om man inte är med HELA tiden så låg han kvar där som en liten korrv =) Så gött att vara helt utsövd, liksom 12 timmars sömn!!

Skitväder idag vilket är trist för pojkarna är ju lediga men vad vi hittar på får vi se jag tänkte roa mej med att TVÄTTA inför helgen, kan bli gott att tvätta upp allting nu så är det gjort.

Jävla bra inlägg, nu slutar jag.

Ha en fin torsdag 

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0