Inlägg 876

Fredag, vaknade av solen smög sig in genom persiennerna o fåglarna kvittrade, idag är det fantastiskt vårväder!
Blir att komma ut en sväng sen, har vart inne med Midas nu nästan hela veckan eftersom han inte blivit bättre men nu börjar det gå på rätt väg ialf!
Såg igår att jag hade ett möte FÖRE mitt praktikmöte fasen jag var helt hundra på att det var nästa onsdag så jag ska ringa om en stund o säga som det är, jag glömde totalt bort det, eller ja, jag trodde att det var nästa vecka, men det är inget superduperallvarligt  så vi kan nog boka om utan problem.
Okej, eftersom jag ska vara duktig nu o jobba sådär fint på medborgarkontoret i nio veckor så har jag lensat min garderob efter "finare" kläder, så det kommer bli mycket svarta leggings med tunikor o dova färger o kavaj, jag kommer ha en fin liten oval namnbrick i Guld där det kommer stå Terez Berthage/Uddevalla Kommun.

I Juni ska jag iväg till THN på en tvådagars ekonomikur vilket tydligen är väldigt exlusivt för denna kursen får ENDAST de som blir fastanställda på medborgarkontoret gå, den ska hållas på högskolan i THN av en proffessor i ekonomi som kommer från nåt universitet nånstans i Sverige. Tydligen är denna kursen väldigt fin att ha på papper o är väldigt fin att ha i sin CV så jag är superglad o känner mej en smula hedrad!
Men nu blir det tidiga mornar för oss alla, jag åker hemifrån ca kvart över sju o lämnar Midas på dagis o sen börjar jag jobba åtta o slutar halv fem o upp o hämta Midas på dagis så jag är kanske hemma mellan halv sex o sex varje dag. Kommer som sagt bli låånga dagar o det är väl bara att man inte är van. Jag har inte vart borta så mycket o länge sen jag pluggade då gick vi hemifrån sju jag o pojkarna o var inne hemam förräns fem varje dag så detta blir ungefär som då, bara man får in vanan o rutinen kommer det gå galant o sen är det himla skönt att komma ifrån väggarna.

Nu ska jag hälla i mej thét och sen göra Midas klar, han ska vara med sin pappa några timmar idag =)
Linus som har ont i halsen ska vara hemma med mej men vi ska ta en tur till Kvantum o sen blir det kaffe på baksidan, lite sol på näsan bör vi få idag =)

Ha en fin dag!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0