Inlägg 877

Jag tvättar idag, o jag menar TVÄTTAR alltså kläderna, ialf mina börjar det tryta på så idag när jag skulle sladda ner till ICA fick jag fram en svart tunika(so far so good) o så skulle jag ju ha nån form av byxa, alla mina svarta leggings ligger i just tvätten så jag fick fram mina vita 3/4 leggings o fick på mej strumper o faktiskt ett par svarta benvärmare för jag lever ju mitt vilda singelliv (haha yeah right) men jag har ialf inte örkat, haft tid, brytt mej att raka benen på en sisådär två veckor.. Jag sköter de andra ställena till punkt o pricka (använd fantasin) men benen har jag liksom skiti i, fullkomligt.
Därav benvärmare.
Sen fick jag ett plötsligt fikabesök av denna mannen ----> och eftersom jag var dyngvarm efter promenaden till ICA i benvärmare o svart tunika så bara jag sparkade av strumpor o benvärmare o vi gick till baksidan o satte oss i solen o jag kastade ohämmat upp mina ben o får lite halvångest inte NOG men att benen är två veckorhåriga så är dom ju fan exakt lika vita som leggingsen, jag skojjar INTE.
Andreas(mannen på bilden) kastar en blick o skrattar o påpekar både och haha!
Som tur är har vi känt varann i ca 185 år o några månader så skammen la sej ganska snabbt, men jag tänkte i mitt stilla sinne att jag ska nog raka benen o köra en BUS, det kan dom inte dö av, eller? Och ska ju ut på hajjk inom det närmsta så är jag ett gött bete för fästingarna ju med all denna päls o så kan vi INTE ha det!

Dagens i-landsproblem ^^

Nu ner till tvätten igen.

Hajj

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0