Inlägg 881


Naken sanning. Nu börjar man se tydligt på mig hur min inre stress kommer ut o visar sig, det syns på min hy jag får finnar o plitor, min hy blir oljig o fet (räcker det inte att röva är fet ??)
Jag har konstant mörka ringar runt ögonen o ser bara allmänt TRÖTT ut o jag är trött, hur utvilad jag än är så är jag trött i sinnet o det syns nu.
Jag ska börja min praktik nu, i nio veckor.
Jag kommer vara borta hela dagarna mellan 7-17, ojämn helg har jag två barn o jämn vecka har jag ett barn. Eftersom jag inte får tag i två av doms pappa så är det svårt att diskutera, jag ska orka med.
Ja, jag VET jag har tre barn o dom bor hos mig o nog FAN ska jag väl ta hand om dom o jag MÅSTE orka men jag blir bara så jävla trött på att inte få svar inte kunna diskutera utan bara bli ignorerad.
Jag vet att det finns människor därute som har sina barn dygnet runt men oftast, OFTAST är man två om saken man lever ihop o kan därför dela upp det bättre. En lördag i månaden får mamman göra vad hon vill, en lördag får pappan gör vad han vill, då vet man det liksom, man kan längta efter sin lediga lördag lika mycket som man längtar efter att hämta sina barn på skola o dagis varje eftermiddag.
När ska jag nu då få göra vad JAG vill o känner för, jag kommer jobba dagarna i ända o sen VARJE helg vecka efter vecka få ha nån form av barn hemma.
Det är kämpigt som det är att vara ensamstående med tre barn nej jag vill inte ha eran jävla sympati eller tro att jag tycker synd om mej själv men jag har en sån dag nu OKEJJ ? Där jag känner bara VAFAN vad orättvist!!!
Det ska ju vara det bästa egentligen med att gå isär att man får ha varannan vecka ledig från barnen eller varannan helg, o det hade jag haft om en inte var en sån komplett idiot som fan inte hör av sej då kan jag lika gärna sluta räkna med det o söka egen vårdad för då blir ju kropp o själ o tanke INSTÄLLD på att man HAR barnen dygnet runt hela tiden o aldrig kan be den andre om hjälp eller stöd, eller hur ??

När, när ska jag kunna hämta kraft, eller sitta på stan i tre timmar o fika med vänner, dricka mej halvfull på en flaska vitt hemma ensam eller gå o sola eller simma eller vad som helst, NÄR ska jag kunna få möjlighet att göra det...

Snälla svara på det nån.... Jag vill inte ha finnar o fet hy eller se allmänt tjackpundig ut längre.

Jag vill se ut såhär, jag vill vara såhär snygg


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0