Inlägg 882

Ja, denna dagen började lite bajjsigt men den har blivit bttre med timmarna, tack M för ditt stöd (L)
Jag har ialf börjat operation storstädning, än så länge är hallen o storarummet klart, fan vad jag älskar min lägenhet...


Alex SUPERMOPP (finns tydligen att köpa i butik...fast denna är ju lika mycket min som hennes nu haha, vi trodde den skulle dö ifrån oss men vi räddade den med packtejjp.)




Och förstås, min underbara säng, jag kan inte komma ÖVER hur jävla nöjd jag är med den ^^
Dock ska den tömmas på liite vatten...
(den lilla rosa nallen har Lukas gjort i syslöjden)


Större skohylla? Nää onödigt när man kan bygga på höjden
Och det värsta är att detta är bara en yttepytte liten del av skor som innehas i detta hushåll
resten står uppradade upp hos M, i hans förrås. JAg fick honom ialf att ta med två ballerinapar till mej =)
Resten... Hämtar jag nån anngång!



Lite mellanmål o nya krafter, har toa o kök kvar =)
Pojkarnas rum tar dom själva sen =)



Middag idag bliiir.... Kotletter, ris o beasås med skivad gurka, Yummie!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0