Inlägg 885

Passar på att flika in ett superlitet inlägg nu, sitter på MITT egna kontor, jag har fått en namnbricka i Guld med Uddevalla Kommun och mitt namn, svarta fina tryckta bokstäver, inga jävla vita lappar i billiga plastfodral här inte =)
Jag har en intern egen mailadress som alla anställda inom Uddevalla Kommun kan maila till, jag har nycklar o passerkort o under lunchen idag kände jag mig väldigt välkommen o blev snabbt en i gänget, tack o lov för detta!! Jag jobbar med två damer som är störttrevliga, vi är ju främst inom konsumentvägledningen men dom två har även hand om skuld o ekonomirådgivningen men främst då konsumneverksamhet o rådgivning.
Det betyder mycket tid i telefon o vid datorn, kopiera o grejja med papper, ha ett väldigt tufft headset osv.
Ja, jag gillart o jag gillart MYCKET!

Nu ska jag fortsätta Jöbba, hörs sen ^^

Tyck Till.
Postat av: finaste

Önskar dig lycka till och att det leder till fortsättning! :D

2010-05-17 @ 15:17:56
Postat av: miggs

Finaste: naaaaaaaaaaaw taack!!!!

2010-05-17 @ 21:59:19
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Grattis grattos hoppas att du ska trivas där.



Massa kramar

2010-05-17 @ 22:35:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0