Inlägg 886

Måste ju visa min söndagdkväll:

Snask o film

Och ett sällskap =)



Hallå, jag hade liiiiiiiiiiite svårt för Twilight den första, men den New Moon var faktiskt förvånandvärt BRA.
Jag ger den 6 av 10 faktiskt. Mer än OK, ialf mycket OK för en söndagsslapparfilm ialf =)

Jag ser FRAM emot veckan, mycket!
Torsdag ska jag ialf luncha med Anki, jag jobbar ju i stand fina rådhus så det får bli en luch på Rådhuscaféét hoppas det INTE regnar!
Fredag lovar ialf fint väder, då slutar jag fyra istället för halv fem så då ska jag direkt hem (M hämtar Mids på dagis på fredag)
Och så ska det bli fredagsmys med pojkarna, först ska jag förbi hemmakväll o rycka lite filmer har NOLLKOLL på vad som kommit ut på DVD senaste tiden, kanske nån av er har nåt tips ?

Lördagkväll blir det mera mys men då med gotta o grejjer!, lördag blir det inget lekland då M har match men vi bokade ialf Söndagen =) Så ja, kanonvecka!

Sa jag att jag sov PISS inatt? Nä men det gjorde jag. Jag var redig o la mej typ elva, halv elva?
Vaknade halv tolv, låg o fundera nästan en timme på sånadär skitsaker, eller först är det helt normala saker som betalade jag dagisavgiften eller jag satte upp tvättid i veckan va?
Eller undrar om man kan ha den koftan med den tunikan på jobbet?

Helt normala saker men sen SEN kommer det cpsaker som kan maskar få monoglidbebisar ?
Känns alla fittor likadana inuti eller är alla tjejjer olika därinne?
Eller vem kom på att man kan ÄTA ägg, och framförallt tillaga det på TVÅ olika sätt?
Eller hur föds mjölbaggar om det inte finns nåt mjöl? Ah men ni vet...

Sen somnade jag o vaknade TVÅ igen, somnade vaknade FYRA då hade Bo-Henrik sig lattjo med en cheezball han lekte med (han brukar ÄTA dom annars) så han släppte jag ut, ja faktiskt. Klockan fyra finns det inga bilar o jag skulle upp 6 o då tänkte jag att jag släpper in han då. La mej på soffan fick ångest av vattensängens plötsliga enormhet o ville ligga trångt. Sen stensomnade jag. Plattfall DÖD.

Jag var inte rolig när larmet gick klockan 6.
Men, upp gjorde gröt, släppte in katt, sminkade mej, väckte barn klädde oss alla sen softade vi lite jag bädda ALLA sängar sen poff iväg =)

Nepp nu en dusch sen sleepy, tror jag kommer sova bättre inatt nu har spänningen släppt ju, sjuka tankarn finns alltid med mej =)


Tyck Till.
Postat av: Tess

Han som är på bilden, är han singel?

2010-05-18 @ 20:21:37
Postat av: miggs

Det är Midas pappa (mitt ex) och om han är singel vet jag faktiskt inte haha!

2010-05-19 @ 08:32:37

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0