Inlägg 887

Här inne jobbar jag =)

 

Till vänster har ni rådhuscafét med stans bästa uteservering, i mitten har ni självarådhuset där vi har
en jättefin sal där det hålls möten o annat skojj. Jag sitter MEST i byggnaden till höger, det lilla fönstret
ni ser under  trädet DÄR är mitt lilla kontor, supermysigt är det =)
Men idag sitter jag ute i kundtjänsten, då svarar jag i telefonen o vidarebefodrar den som ringer till rätt person
det är skitskojj! Och kommer det besök så visar jag den till rätt person, det är ju några som jobbar i huset!

Jag trivs kanon. idag ska jag få läsa på mer om  Konsumentköplagen. Den ena damen jag jobbar med älskar sånt, det LYSER i hennes ögon när man pratar konsumenköplagar haha! Skitsött!

Ska snart iväg på ett möte med. Spännande!

Ha en fin dag!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0