Inlägg 890

Fast jag somnade typ tre, halv fyra inatt är jag inte direkt trött.
Har landat på kontoret nu o ska snart gräva mig ner i pappersarbete jag har fått till mig av  mina två "chefer"
Dom är på kurs idag så jag fick en lista med saker jag helt enkelt måste göra, bråka med kopiatorn är ett av dom, ringa telefonsamtal i mängder är lite annat. Men jag tycker det är skitkul så jag gör det så gärna!
Ska käka lunch med Anki o Suss idag på rådhuset DET ser jag fram emot o jag hoppas vi slipper regnet =/

Ikväll skulel en kompis dyka uppp på kaffe, vi bor nästanm grannar ju!
Helgen, vad har ni för planer?
Imorrn kommer mami till oss, jag hon o de stora ska ha fredagsmys, lördag mera MYS o söndag Leklandet!

Vill passa på att hälsa de nya läsarna jag fått på senaste tiden välkomna, nu har jag ca 100 UNIKA läsare varje dag SHIIIT! Jag måste kanske bli mer intressant eller nåt? Fan vet.

Nästa helg ialf ska de stora till deras pappa o på lördag åker denna puman till THN till lillsyster o går på Cruising, eller ah vi skulel väl åka en stund med jag vägrar att åka runt i en bil i 15 timmar likaväl som jag vägrar gå runt som en Idjott i flera timmar. Bra med ett mellanting, dont you think?

Näpp, nus ka jag börja kopiera en miljard sidor. Tur att det är ett par till i huset så jag har nån att fika med sen =)

Ha en kanonfin dag (fan jag är fan LYCKLIG!!!!!!!!!!!!)

 
My office

Midas o jag på bussen, syns att jag inte sovit mycket inatt =/

Faaan vad vita fötter jag har haha!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0