Inlägg 891

Gjorde mina naglar idag, det  är snäppet jobbigare att göra på sig själv o jag köpte nya lack idag som jag bara ville testa så resultatet blev sådär jag blev inte supernöjd men nu får dom sitta där som sitter ett tag.

Slipat tipparna (min slipfil börjar bli KAASS vilket syns så sjukt väl, får köpa ny imorrn.. o ja, jag slipade till dom bättre efter bilden haha)
 


Lagt lack, ljusrosa glitter o ett lager gele



Crappy bild, skulle haft vitglittriga tippar men testade svartglitter...
Som sagt, liite svårare att få bra kanter på sig själv, tycker ialf jag...




Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



sweet :)

alltid fräscht med nya naglar :)gjorde mina på salong i går :)

¨Ha en kanon härlig helg



Kram

2010-05-21 @ 11:04:34
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0