Inlägg 893

Idag åker jag o de stora på lite roadtrip, vi ska ut på Munkedal o mannes o handla lite kläder till barnen o hälsa på mormor och Jessica o hennes barn ska bli superkul jag är inte i Munkedal sådär kanonofta... Sist jag var där var jag hos Lina (yiyah) men då såg jag inte mycket av byn, typ brudås o en tetravin o lite kareoke var liksom kvällen haha!! 

Idag åkte den svarta Jumpsuiten med harembralla på, som jag fyndade förra sommaren på Gina för 50 spänn!
Vita ballerinas till det o en grönaktig makeup, sommaren är HÄR!!!!!

Ha en fantastisk dag allihopa. (L)

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Du.. Du fick faktiskt se pizzerian med, glöm inte det ;) Och nästa gång ni kommer till Munkedal kan du väl säga till, så kan vi dricka kaffe eller något?

2010-05-22 @ 11:22:02

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0