Inlägg 894

Ja, jag vaknade för en timme sen, alltså kl tio. Det var himla gött att sova ut!
Jag drack tre folköl igår, iskalla. Och ett glas vin o jag blev nog lite på lyret? Vad menas med det att man blir på lyret av tre folkisar o ett litet glas vin? Är jag billig i drift? Dricker jag för sällan? Dricker jag för OFTA ??!!
Haha jag tror nog på mer sällan.... För det händer ganska sällen så jag var en smula bakis när jag vaknade 8 första ggn i morses. Huars! Men jag o alex hade supermysigt igår, i love her <3
Hon fick för sej att ta sommarjobb i norge o köra lastbil på posten. Ja, har ni hört på maken? Inte en tanke på MEJ liksom bara överge MEJ vem fan ska jag nu umgås med, kedjeröka på nätterna med ? Eller vem ska nu komma inslirandes varje morgon o äta upp mitt bröd, nu när inte Laex kommer vara hemma =( Jävla skit...
Nä jag ska fanha nåt för hennes feta lön, en flygel eller ett fabergeägg eller nåt annat dyrt o jävligt onödigt liksom bara för ATT!

Nu kommer två tjejjer som ska göra sina naglar =)

Bilder kommer sen

Hörs sen <3

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0