Inlägg 894

Yees hemma efter en tripp till Mundedal där jag handlade kläder till mina barn för en del pengar vilkegt var absolut nödvändigt.. Tshirtar o shorts o jeans o lite annat till dom alla tre, jag är mycket nöjd =)
Efter shopping åkte vi till Jessica o fikade på hennes altan hon har tre kids i samma ålder som på mina så dom lekte himla bra, eller ja hennes minsta underhöll oss vuxna o jag ville nog smuggla med mej henne hem en sån liten sessa!
Men att sitta på en megastor altan under parasoll o dricka kaffe var inte alls dumt, supergott!
Stack förbi ica  o handlade lördagsmys pojkarna får hit en kompis snart som ska stanna över så det ska bli mysigt så lite götta o sånt får dom ju ha :-)

Jag ska kolla en film ikväll, barnen får sitta i deras rum med film o mys o jag ska ta ett glas iskallt vin sen, hiiimla gott denna lördagen känner jag!

Nepp, nu ska jag vika tvätten o sen ut på baksidan o få lite mera soool!!

Ha det godis =)

(Såg en gammal kärlek i Munket i centrum... Han är lika vacker nu som då o jag blev genast 14 år igen o vågade inte säga hej haha!! Men Lina, du hälsar väl från mig?)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0