Inlägg 895

Nu har ialf tjejjerna åkt o blev nöjda för deras nya naglar. En av dom är en gammal vän till mig som aldrig haft naglar innan o ville testa för hons ak gifta sig på Midsommar med hennes sambo sen 13 år tillbaka =)
Hon hade även med sig lilla Alice så jag har snusat på bebis ^^

Nu har jag parkerat mej i soffan med min frukost som består av en kopp youghurt o marabou polka.. Ja, det gör susen för mitt projekt beach 2010, ni kan inte ana!

Här kommer ialf bilder på naglarna :

Person nr 1


Person nr 2


Nu ska pojkarna gå ut på gården o leka i solen, jag ska göra ingenting =)


Tyck Till.
Postat av: finaste

Najs!

Är du självlärd, eller har du utbildat dig? :)

2010-05-27 @ 09:27:07
Postat av: miggs

finaste:

Tack =)



nääh jag är självlärd ;-)

2010-05-27 @ 14:01:03
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0