Inlägg 897

Idga har jag haft ett jävla flyt, jag kan inte gå in på¨VAD exakt men flyt, det har jag haft idag jäädrarimig!
Trodde flytet skulle ta slut men nä, efter ett besök på ICA där jag slet åt  mej allt som jag skulle ha till min tacosmiddag så sladdae vi hem, Alex, Midas, Dogge o jag.
Nu till flytet, här sitter jag o bloggar o i köket står min något handikappade vän Alex o lagar mat.
Hon har stift i ena handen o gips upp till armvecket, men skär grönsaker o steker köffärs DET gör hon minsann!
Jaghar redan försökt att fråga om hon vill ha hjälp men hon blir bara arg, hon ska minsann fixa detta för HON ska minsann bo i norge nu o där måste hon lära sej att laga mat med en hand. Undra om hon kan hjula med en hand efter sommaren med ??

Mystisdag!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0