Inlägg 899

Alex var barnvakt några timmar så jag pallrade mej in till stan, fan har känt mej instängd som tusan nu när jag vart hemma med Midas (som fö börjar bli bättre) så jag ville ha en stund för mej själv =)
Jag o Anki tog oss en tur inne i stan jag köpte en solatt till Midas o BUSspray till mej o nya svarta leggings som jag absolut behövde. Sen gick vi upp till underbara Yerba o fikade, Stans egna gröna oas.

Ska snart göra lasangette till kvällsmat/middag o ikväll blir det film, tankat över en jävla massa från grannen så nu har man lite nytt att kika på!

Hoppas ni har det kanooon!

Underbara Yerba fick ju fota lite nu innan alla blomblad trillar av, när vi satt där under det stooora trädet föll det ner hundratals blomblad överallt, så vackert!




Huset är Uddevalla äldsta byggnad o ovanpå bor de som har Yerba cafet,
på undervåningen finns det cafe, mysiga fotöljer o bord att sitta vid, det finns lite bokhandel o man
kan köpa rökelser, absolut värt ett besök om man är i Uddevalla =)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0