Inlägg 901

Minsta barnet är lagt, dock inte sovande men steg ett är ialf klart.
Vi har ätit lasangette, busat Midas har badat o gått i kissat överallt o det tycker han är hysteriskt roligt, att se på när han själv kissar sen kommer han med andan i halen o drar i mig
-Maaaaamma tissaaah steeda!
Ja, då ska vi gå o städa, det ska fram med papper o ajaxspray. Han ska spraya, jag ska torka.
-Mamma torka säger han.
Jaha han får göra det roliga.

Mina två pojkarn kom nyss in, nu äter dom middag/kvällsmat o imorrn har dom fårr utegångsförbud för jag stötte på dom nere på ICA idag med deras vän som jag trodde dom var hemma o lekte hos. Mina är BANNADE från ica om jag inte vet att dom är där. Jag gick mot kassorna o hörde jobbiga barn o tänkte för mej själv med guuud var är ungarnas föäldrar. Så ser jag MINA två ärthjärnor.
När Lukas vända sej om o såg mej kunde man trott att han sett en alien, ett spöke, lisebergskaninen.
BUSTED!!!
Jag skickade dom raka vägen hem till Samuel (kompisen) o sa att dom inte får leka där på några dagar så lek av er för helvete. Ja, jag vet jag gjorde fel där men hur pedagogisk är jag på en skala?
Imorrn ska dom till deras pappa, PJEW säger jag.

Ska tömma kameran o mobilen på filmer o foton ikväll, har filmat Midas den ungen är förjävla rolig =)

Ska kasta doms tora i säng strax sen ska jag ner o fixa det sista med tvätten o sen INGET :-P

Hajj

Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Vilka rackar ungar :)

Ha ha ha ser hela scenen framför mig :)



Önskar er en kanon dag massa kramar

2010-05-28 @ 11:03:34
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0