Inlägg 905

Mami har vart här idag o lämnat Midas. Jag har legat på soffan hela dan. Jag tror jag dragit på mig en lättare hjärnskakning ar har tre enorma bulor i skallen för det första o sen blixtrande skallebank som kommer i intervaleer o illemående så jag har typ spy i halsen. Usch
Ringde jobbet imorses, fan varför ska det hända NU liksom ska ju på min kurs men dom avrådde mig, att sitta först en timme på buss sen sitta i en stor aula och lyssna på en proffessor som pratar BARA om ekonomi och konsumentrådgivning är inget jag ska göra nu. Dom ville att jag skulle vila ordentligt. Aaw okejrå.

Ialf så var jag ju tvungen att handla mat så jag, mami o barnen åkte till Torp o sen gjorde vi enkel middag o ja, nu är det natten som gäller. Jag o soffan mami i sängen (hon älskar min vattensäng)

Om vi nu kan sova på en stund, får lyssna på fylla ungdomar som kommer från Skeppsviken =/

Men a, puss på er =)



Bild ur Lukas bebisbok. Jag o hans pappa var unga o smala(re), ingen av oss är något
av det nu för tiden hahaha =) ♥

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0