Inlägg 1125

Heeeeeeej på er!!
Har en sjukt bra måndag idag fast jag bara vart vaken i sisådär en kvart , gott med sovmorron!

Har kastat i en maskin tvätt o ska snart göra frulle till mej, pojakrna hade vists gjort macka o oboy medans jag sov som en stock
-Vi ville inte väcka dig mamma för du sov så himla gott...
Naaaaaaaaaaaaaw

Idag ska vi alla tre åka mot Trollhättan, ska träffa Sara o min lilla trollfia Moa o så ska jag fika med min fina vän
Morot, kommer bli en kalasbra dag med folk jag älskar o tycker om ♥

Jag bloggar nog sen, om inte annat när jag kommer hem.

Hoppas ni alla får en underbar Måndag!



Ni betyder...

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0