Inlägg 1126

Asso igår var ju bara en galet spontan dag. Jag o Linus åkte till THN; Lukas var hos en kompis o skulle bli passad av min gulliga gravida granne Natalie (tack för hjälpen gumman) ifall vi stannade kvar osv.
Så, jag o Linus mötte upp Morot (som jag väljer att kalla han HÄR)
Så gick vi till en indiskt restaurang där vår vän Bubba hade dejt som NÅN var tvungen att klampa in på haha ^^
Vi tog en öl, Morot köpte mat till Linus så där satt vi en lååååååååååång stund o bara tjöta o skojja o skratta o myste!
Linus ville ha myskväll med Sara o co så det hade dom, jag o Moroten roade oss med ett par öl till o tjöta skit.
Sen vart det lite äventyr men det låte rjag vara osagt men vi var ytterst spontana o jag hade sjukt roligt ♥

Nu är alla samlade ialf hemma i Uddevalla igen, det blir en tokmysig kväll med godis o film med barnen, fan känns som en söndag ?

Tog lite kort igår men dom ligger i mina andra mobil som jag glömde hos Sara men lägger upp så fort jag kan!

FAN vad jag älskar mina underbara vänner ♥
Livet är Gräjjt!

Kram på er mina fina läsare :-)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0