Inlägg 1128

USCH nu mår jag piss o skit.
Har sovit ett par timmar nu medans Midas vilade middag har börjat få feber, snuva o har sjukt ont i halsen som jag VISSTE jag skulle få efter att vart på äventyr i måndags eftersom NÅN var dålig i halsen redan. Ajja, nu är dte som dte är inget att göra åt men nån tatuering imorrn lär det inte bli för jag vill INTE smitta ner nån o jag vill inte riskera att bli sämre så det får bli hemma o vila.
Tur jag har massa filmer som ligger så blir det bara ner till ICA o handla en snabbis sen så jag slipepr tänka på det ialf...
Näe nu ska jag få i mej julskinka o senap nom nom nom...

Puss på er :-P

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0