Inlägg 1134

Idag har jag o barnen storstädat hemmet. Känner mig något piggare och ville ha det gjort
så man kan ta helgen med ro sen. Möblerade om en smula o är nöjd =)
Efter jul ska jag o mamma måla köket, det kommer bli så NAJJZ!

Lite pics från idag :-P



Nu ska jag diska o sen är det finito!
I eftermiddag kommer M o hämtar vår MidsPids, imorrn ska pojkarna iväg över natten
o vad jag ska hitta på då ?
Ja, vem vet det......................

Puss på er Ödlor ♥



Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Kikar in och lnskar er alla en kanon helg :)



vilken snygg fotölj och fint i vardagsrummet vart det :)



kram

2010-11-05 @ 14:36:49
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage: Naaw TACK detsamma, fotöljen har jag fått av mormor gammel som gatan med satans bekväm :-)



KRAM på er!!!

2010-11-05 @ 14:45:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0