Inlägg 1135

LÖRDAG is HERE!
Linus har sovit hos sin tjej inatt o Midas åkte ju till M igår så det var bara jag o Loppan igår men så kom Adam på vist o vi satt o tjöta till nästan ett inatt mycket trevligt o imorses fck jag sovmorgon ända till tio, sen tog jag, Alex o pojkarna en promenad längs havet i solen, UNDERBART!!


Ska snart hoppa in i duschen inför kvällen för ikväll blir det Mortens och kolla in
det fantastiska bandet Cockney Rejects ♥

Med mig vid min sida har jag min Älskade vapendragare André, har inte träffat han sen 07 så det ska bli kanonkul att ha honom hos mig igen min Bebooooooooo ♥

Vi hörs kanske sen, eller imorrn!




Tyck Till.
Postat av: Kattis

Jasså det blir Mortens, nice :) Inte köket som planerat då? puss

2010-11-06 @ 14:12:45
URL: http://lillkerstin.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0