Inlägg 1137

Galen kväll igår, galet roligmen dramatik med såklart.... Vilket gjorde att jag fick upp 6 imorse o möta upp NÅN som RÅKADE hamna i häktet igår, ovanligt... Men jag har vart med om värre med den under åren ;-)

Nu har vi kurat ihop oss under täcke i soffan o han sover som en bebis vilket han kan behöva ♥

Ska gå neråt mot stan om en stund o möta upp pojkarna som kommer med bussen dom har testat att åka själva nu den biten till o från VBG o vad jag fattade på de båda givk det jättebra igår, tur dom är så stora o att man lärt dom nån form av ansvarskänsla genom åren ialf =) Rediga pojkar det !!

Det blir myskväl all in ikväll så blir förbi ICA sen o köpa nåt gott att käka ikväll =)

Kram på er


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0