Inlägg 1138

Nu har jag lagt barnen, vart en LUGN dag jag har tvättat mina köksfönster, ialf en bit på väg =)
Imorrn  förmiddag kommer min finaste Anki, vi ska äta frukost ihop o bara mysa o ha tjejsnack! Underbart!


Ska ringa o beställa tid till veterinären med, Bosse behöver dit mest för en vanlig rutinkontroll o jag misstänker lite att han kan ha tandsten för han har börjat lukta lite mysko i munnen jag har köpt nytt foder precis så det kan ju bero på det men jag anser att man ändå ska göra regelbundna kontroller med sina djur ialf nångång om året för har man djur så ska man ta sitt ansvar på ALLA sätt...
Folk som har djur men som inte ens kan få tummen ur röven att ta sig till en veterinär för en vanlig rutinkontroll är för mig pissfittor som inga djur ska ha, finns för många såna bland oss.... Så det så =)

Nu blir det nån film o popcorn mellan ögonen.

Tjyss




Tyck Till.
Postat av: clara

Hej Igen!

hahah! Nu råka jag trycka på skicka på andra kommentaren utan att jag skrivit klart! hahah! Så den behöver du ju inte godkänna! haha!



Men som sagt! Man ska ta med sig djuret till Vet iaf 1 gång om året. Håller med dig på den punkten till 100%! Så svårt kan det ju inte vara! Jag vaccinerar min lilla pisse så fort det dimper ner en lapp i lådan att det är dags för det.(Nu har jag slarvat lite. Lite mer än ett år sedan hon var hos vet för undersökning) Men ska dit om 2 V! Och passar då på att göra en kontroll av hela henne. Nu har det iofs aldrig vart nå fel på henne. Men värt pengarna att veta att man har ett friskt djur.



Hoppas du får en kanon dag! Här snöar det.:) Kanske man kan ta längdskidorna till jobb en dag! :P haha!

2010-11-09 @ 10:57:30

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0