Inlägg 1139

Sicket väder vi har, snökaos bara på ett ögonblick.
Har suttit inne o kurat framför kanal5play hela dagen till Kungarna av Tylösand, jag blev BESATT haha sjukt bradåligtballskasst program men rätt bra till att slökolla på =)
Alec tvingade ner mig till ICA så på med mundering först på Midas o sen på en annan, fan i år ska jag minsann köpa mig ett par termobraller, det är minsann värt. Plogat hade dom ju INTE så det vart ett träningspass som hette duga till ICA o tillbaka men fick ialf handlat på mej en del så OM vi blir helt insnöade är det OK, plus att fortsätter detta väder så har jag ingen lust att gå ut på ett par dagar, slutar det snöa går jag gärna ut på baksidan o busar med Midas men när det blåser små irriterande snöflingor i 90358794769843 olika riktningar så stannar jag gärna inne.
Var upp på vinden med o skulel kolla igenom skoransonen. JAg hittade 2 par ballerinas jag glömt bort  VA?
Har jag gått hela sommaren utan att ens veta om dom =/ Men Nästa sommar är ialf räddad en smula.
Alla tre barn behöver vinterstövlar/kängor, Midas fick ju fodrade gummistövlar nyss o dom duger nån vecka till samma med pojkarna dom har rejaöa fodrade kängor men ska hoppa in på Skopunkten när barnbidrag trillar in PLUS att alla tre ska få varsin overål i år med, så reder dom sig en stund ialf...

Middag idag blir kassler, ris o cafe de parissås med kokta grönsaker. MUMMAH!

Hoppas all ahar en fin o snöig dag.

Heppåre

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0