Inlägg 1141

God Förmiddag.

Jag har sovit som en stock, så jävla skönt o drömfritt... Jag har perioder då jag drömmer extreeemt mycket o rörigt o starkt så när jag vaknar på morron är jag helt slut för att det tar som tusan på både kropp o tanke att drömma så intensivt o jag är inne i en sån period nu men inatt var det drömlöst, så jag vaknade pigg o utvilad, underbart!

VAd händer annars? Asso Midas är den bästa 2 åringen EVER nu har han suttit inne i rummet o lekt ensam i snart en timme, asso seriöst ? Han är så enkel o inte alls krävande på nåt sätt egentligen han bara är.
Klart får han sina 2 årstrotsutbrott men dom kommer mer o mer sällan, han klänger inte på mej eller vill bli buren eller liksom kräver underhållning, vettefan vad jag gjort med han egentligen eller så är han bara sån o jag tackar min lyckliga stjärna :-)
Jag har avvaktat med dagis, han får börja efter nyår jag går ändå hemma tills dess i vilket fall så¨då kan han lika gärna vara hemma med  mig det känns bättre för samvetet med, o jag tror att det kan ligga lite bakom där att han inte ät på dagis, att han roar sig så bra ensam för på dagis blir barn matade fårn start med aktiviteter o dom har alltid nån att leka med osv det har jag ju märkt med pojkarna som gått på dagis regelbundet sen Linus inte ens hade fyllt 2 år o Lukas var knappt 3... Så jag tror det har med saken att göra men som sagt jag klagar INTE :-)

I helgen blir det mys för hela slanten, Snön vi fick håller på att ösregna bort precis nu o jag pratade med min mamma nyss o frågade om hon ville komm ner imorrn o mysa med oss o stanna över, känner att jag behöver det. Om hon nu kan slita sej från sin nya kille Christer, som är en störtskön snubbe som har gamla sjömanstatueringar o som har båt o kan knopar till pojkarnas stora förtjusning och som fått mammas ögon att glittra igen o dom är så KÄRA o så söta jag är så glad för henne ♥ 

Nu ska jag göra en gigantisk kopp Chaithé o en morronmacka av brödet jag bakade  igår, kastade ihop två satser av mitt bröd jag alltid bakar, enklaste brödet i världen. La ut receptet för ett tag sen om jag inte minns fel?
Pålägget blir färsk röktmmakrill o 7 kg citronpeppar.
Ha en FAB dag allihopa ♥

 


Tyck Till.
Postat av: finaste

brytbrödet? :) förbaskat gott!!!

2010-11-12 @ 13:15:54

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0