Inlägg 1143

Jag o barnen har fredagsmys, eller ja nu har vi en pause för barnen ville leka innan filmen men vi har käkat korv o bröd med levande ljus =)
Ska lägga Midas snart så blir det popcorn, cola o Ice Age 3 med de stora, levande ljus o nag champa rökelse såklaaart ♥

En annan sak är, att jag är glad att ajg fick se rätta sidor hos en person, en person som betytt en del för mej men som jag hela tiden hållt på en armlängds avstång pga av magkänslan. Idag fick jag bevis på att jag hade rätt hela tiden. Jag är glad at jag äntligen fick veta. Jag är bra, du är anus, inte mer med det...

Den 18e kommer André igen, det ska bli mysigt ♥

Ha nu en fin kväll o ta hand om varann!

 


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa

wiiihooo kan man leva utan nag champa rökelse ???

Nope :)

2010-11-13 @ 22:04:22
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0