Inlägg 1146

Notera följande IP-nummer o jämnför med Ipnumren jag publicerade sist.
Bara för skojs skull...

Ebba Simonsson  ([email protected]) om Inlägg 1060:
Hej ville bara säga tack för en underbar blogg,följt dig något år nu. Tyvärr känner vi inte varandra så jag antar att jag inte får läsa din lösenordskyddade blogg....
Hur som helst ha det fint och lycka till med allt, varit kul att läsa din blogg...
IP: 213.64.248.219


Anonym om Inlägg 1054:
nej men samtidigt står detta partiet bla för att man inte vill stötta utomnordiska adoptioner, homoadoptioner samt vill ha tillbaka de gamla traditionerna där kvinnan är hemma medan mannen jobbar något som iaf jag tycker var och en skall få bestämma själva.
IP: 213.64.248.219

 

 

Puss.


Tyck Till.
Postat av: Anonym

Ja jag vet vad jag heter och vad jag har för mailadress, sooo??? jag står fortfarande för vad jag tycker, och ang din blogg så tyckte jag om den förr tills du besvisade vad du var för en människa och fick höra av folk...vad är din poäng?

2010-11-22 @ 01:35:32
Postat av: Camilla

haha men ärligt eller... sjunk lägre människa.



skrattretande detta miggs. :D

2010-11-22 @ 16:33:53

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0