Inlägg 1147

Ligger i feber o knarkar Alvedon.
Antar att jag förtjänar min feber, kanske denna ggn för att jag spräckte näsbenet på en tjej när jag gick i Nian när jag var ung, dum o jävligt elak...
Jag förtjänade ju tydligen att min bror togs ifrån mig, så jag antar att samma gäller min 39 graders feber.

Ja, jag är långsynt som en elefant =)

Orka med bloggen, men jag älskar er mina läsare glöm inte det.



Me and Mi gals  ♥

Tyck Till.
Postat av: Anonym

Bry dej inte om vad vissa människor säger.. jag vet att man gör det på ngt vis, även fast men vet att man inte skall.. men saker berör. Tydligen är hon rätt intresserad av dej efter som hon läser din blogg. hade du varit så fruktansväd så borde hon struntat i det. Så någon form av intresse finns för dej. Kanske bara är ren avundsjuka. Krya på dej!

2010-11-23 @ 14:17:12
Postat av: finaste

Krya på dig! Går mycket bajs runt omkring nu..

Kram

2010-11-23 @ 14:53:02

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0