Inlägg 1148

Tack mamma, som nyss gjorde resten av året med att ringa o säga:
Du har vart lite nere på sistonde, beställ hem ett par schyssta nyårsskor o skicka räkningen till mig, vi säger att det är en julklapp.

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dessa blev det :-)


Dom är från Badgley Mischka. Länken till skorna hittar ni ---> HÄR
Lite lustigt att min nyårsklänning kostade 300 spänn o mina pjux ca 2000 pix haha, Danke mommy ♥

Tyck Till.
Postat av: finaste

jääääävlar va najs!! :D

2010-11-23 @ 21:45:15
Postat av: Anonym

Nice, men efter lite nyårs-drinkar så lär dom vara besvärliga att gå i kanske! ;)

2010-11-24 @ 02:13:40
Postat av: miggs

Finaste: Jag vet (L)



Anonym: Haha neeesch, jag har år av träning i heels, går galant. Skulle kunna springa tjejmilen i 10 cm klackar ;-)

2010-11-24 @ 11:35:34

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0