Inlägg 1150

Vart nere på ICA med Alex, Midas o Doggy handlade 3 pkt mjölk, clementiner o en sockerdricka... Det var en noga uträknad ICA vistelse ?
Snart ska jag börja med maten som idag blir falukorv o ugn med senap, tomatskivor o ost samt egengjort potatismos, på vintern äter vi aldrig pulvermos, på vintern måste jag ha egengjort , vettefma varför, ännu en tvångstanke ?

Minns ni att jag under min "kvinnovecka" drömmer så sjukt? Slår aldrig fel, är mitt inne i den nu o nätterna består av drömmar så sjuka o starka att jag är helt trött i skallen på morgonen...
Imorses när larmet ringde var jag totalt MATT. Barnen fick frukost o sen gick Lukas till skolan o jag var tvungen att lägga mej en halvtimme medans Linus o Midas kolla på film för annars hade jag aldrig pallat, så jävla jobbigt o jag vet att jag har minst tre nätter till av drömmar framför mig...Nja, vad ska en göra liksom...

Nu ska det skalas potatis o grejjas, vi hörs senare ^^

 

KRAM




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0