Inlägg 1153

Haft en supermysig lördag =)

VI fortsätter i samma, jag och barnen med god middag, sen blir det film o gotta.
Levande ljus o rökelser i hela hemmet ♥

 



Och seriöst, du, vem du nu än må vara dina ord kommer inte åt mig =)
Att du ens orkar slösa energi på mig o min blogg det för mig är VICTORY, att du tar dig tid
att sitta o störa dig, skriva kommentarer som du inte ens är säker på att dom kommer publiceras.
Men det är ju inte min huvudvärk, det är ju din energi du slösar, inte min
 Men fortsätt du o skriv din skit, du känner mig inte personligen, och så länge du inte gör det så kan du omöjligt komma åt mig, så enkelt är det =) PUSS !


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0