Inlägg 1161

Woop Woop o god morgon på er =)

Jag har sovit som en stock ialf, himla gott!
Ska strax göra mig o Midas klara för en tur på stan med Alex, måste köpa BUS till mig (har fan blekångest..)
och ett par långkallingar till Midas då jag upptäckte att hans var något tajjta o så kan vi inte ha det!

Lukas har slarvat bort sina termobyxor så ska kolla om jag hittar ett par till honom, rätt smart att ha det nu när det är en meter snö =/

Jahopp jag har väl ingen megabloggådra som pumpar just nu det kanske märks men jag kanske kastar in ett i privata bloggen sen, har ett par saker på hjärtat ;-)

Hoppas ialf ni alla har en fantastisk dag i snömyset, o kom ihåg det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

KRAM ♥

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0