Inlägg 1162

Woooh vad jag har gerjjat och vart Byggare Bob-redig.
Jag har rensat i barnens alla kläder, satt upp o hyllor o grejjat om i de stoas lilla klädkammare o se på FAN att jag hittade en påse jag totalt glömt bort med ett par svart/grå kamouflage TERMOBRALLER jag köpte förr-förra vintern typ men dom har vart för stora. Woozah =)
Rensade o o fixade i min lill astädskrubb med i hallen, orka ha massa SKIT bara så nu står det lite påsar o en säck i hallen som ska till skräprummet (ett rum vi har i källaren som hyresvärden tömmer en ggn i månaden, där vi kan ställa ner gamla o trsaiga möbler eller annat som ska tex till tippen.. skitbra!) samt klädinsamlingen, Himlars bra, im very nöjd!

Ja, fick även köpt långpallingar till alla tre plus en BUS till mej, inget annat på stan faktiskt, ja lite mat då men
inget impulsköp. Goodie Tezan =)

Nu blir det kvällgöra sen film för the Mama när barnen sover.

Im feeling AWESOME today ^^

Kram på er !

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0