Inlägg 1061

Japp en bra morgon =) Lite höstmulet ute men det gör mig inget alls jag ÄLSKAR hösten!
Fått i mig lite sen frukost, som jag tror kallas Brunch...
Midas sover jag ska snart packa lite o ta en dusch för sen kommer mamma o hämtar oss alla (inklusive Bosse)
för helgen ska spenderas på landet vilket jag ser fram emot jag ska koppla in mammas nya dator som jag den snällaste dottern på jorden har köpt till henne då hon fyllde år i veckan ;-)
Hon blev så glad att hon stortjöt haha ♥

Datorn hänkar givetvis med så jag bloggar sen, sen vill jag bara poängtera för er retards att jag låser inte HELA bloggen men delar av den ;-)

Nä diska, duscha o packa var det ja, önskar er alla en fortsatt bra dag!


Tyck Till.
Postat av: sys

Ha en underbar helg!!

2010-10-01 @ 13:43:19
URL: http://www.blog.flin.nu
Postat av: miggs

TACK stina gulliga du!!!

2010-10-01 @ 16:59:38
Postat av: vintageretroprinsessa



Have a nice weekend :)

2010-10-02 @ 20:28:42
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0